Big City Bright Lights

Så, nu börjar de bli liiiite ordning här, jag börjar se ljuset i tunneln. Fast de är sjukt mycket flyttkartonger och grejer som jag måste få bort, garderoben är FULL, crap! Men internet fungerar i alla fall. Gött de. Soffan fattas, fast den kommer nästa vecka nån gång, vi kommer klä den i lakan eftersom klädseln var tvungen att special beställas och de skulle ta ett tag, den kommer typ vecka 40 tror jag dom se. Hmpf. Men de kommer bli så fint!! Nu bor jag äntligen med min Penis-Anna :D Wiho.


Försökte skriva in mig på komvux idag för att kunna läsa dom kurser som fattas för behörigheten på receptarie-linjen, men de gick ju tydligen inte för de fanns inga perioder inlagda förutom den som är just nu, och den är ju full. Ännu mer Crap!

Skickade ut typ 5 jobbansökningar idag också, 1 av dem ringde upp efter 1 timme, så imorgon har jag en arbetsintervju på Kungsholmen :)! Nice.


Nej nu ska jag göra mig redo för sängen, upp tidigt imorgon. tjiing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0