Breaking personal boundaries is my trademark


Så, klev upp runt 6 imorse och gjorde mig iordning för ett jobbpass ute på Aztra-Zenica, satte mig på t-banan och sedan på Pendel ut till Södertälje. När jag hade en station kvar, ringer bossen. "Hej! Har du åkt än?"  Ehm jaaa.. "Vart är du då??" Ja jag är typ i Östertälje.. "Nej nej nej, kliv av och hoppa på pendeln tillbaka till stan! Jag behöver dig ute på Cirkus på Djurgården, du börjar om 40 minuter" öhh de kan bli lite svårt, pendeln tar 30 min, och sedan ska jag ta buss och grejer. "Jaja kom så fort du kan, hej då"

Så de var ju bara att byta pendel, tillbaka till T-centralen. Sprang runt som en yr höna och letade efter bussen som bossen sa att jag skulle ta ut till Djurgården. efter 15 minuter gav jag upp och tog Spårvagnen istället. Så när jag äntligen kom ut till Cirkus så berätta tjejerna där att bussen slutade gå och blev ersatt av spårvagnen för ca 3-4 månader sen. Doh -.-'

Men allt gick super, och de var verkligen jätteroligt att jobba där ute och härligt folk att jobba med. Bra dricks också ^^.

Så kom in stampandes här hemma för en stund sen, soffan hade kommit, UTAN beskrivning om hur man sätter ihop den. F*cking G-R-E-A-T!! Men tydligen kunde man inte sätta ihop den utan att sätta på klädseln först, och den kommer ju inte förens TIDIGAST nästa vecka och senast vecka 40. Hmpf. det blir gölvet ett tag till då.


Nu kommer Annas faster /farbror och kusiner och ska bo hos oss i helgen. Så nu ska vi vara sociala :)!

tjing

Jag kröp in i en av kartongerna från soffan, de var roligt. Men anna ville inte leka med mig :(


Så här såg jag ut på Cirkus idag :p Mihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0