found her sleeping in the closet. woke her up and she said she was camping.



Mrööm Mrööm. Jobbintervju nr 2 idag då, check. Den gick super, jättetrevlig tjej. Blir provjobbning på fredag kl 06.30.

Slingrade iväg till Kungsholmen också, till mitt första jobb, för att lämna förra veckans tidrapporter. Fick mig ena goer biobiljett och lite nya tidsrapporter, en kopp java och lite snicksnack med bossen. Hon tog mit foto med en webkamera. A little bit funny i think. Jag såg ut som något katten släpat in ungefär, så lägg på dåliga pixlar och lite suddig upplösningen på det så voila! Där! Precis där har ni Camilla Sedin, eran servitris. Bah!
Hann ungefär precis stänga dörren här hemma och förbereda sinnet för en powernap, då bossen ringde. 9 jobbpass på allt mellan 6 till 10 timmar inbokade de närmsta 2 veckorna. Katchiiing säger jag och bockar snällt.

Vet ni det är rolia grejer också, Ni kan numera hälsa på eran Riksdagsservitris, för jag ska nämligen servera Riksdagen här framöver. Mohaha, vad sägs om de?  Egentligen är jag jättenervös, kommer sökert lyckas tappa hela fatet i knäet på Fredrik Reinfeldt. Då blir jag nog känd.

Så ska jag vara på Stockholm Open i Kungliga Tennishallen och servera, hajjemen vettni. Då kommer jag jobba åt Operakällarens Catering. Det är inte illa.

Men man kanske ska koncentrera sig på nya provjobbningen först. Ja, det gör jag.
Nu ska vi boka tvätt-tid, de börjar tryta lite i underklädeslådan. Endast 5 par URfula tvätt-undisar kvar. Tur jag inte har manligt sällskap iaf. Nu är det bara anna som får lida när jag vandrar runt i tönt-trosor.


Har dock shorts på mig på bilden, jag hade ingen trosbild för tillfället. STÅ UT FÖR HELVETE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0