Framåt, bakåt, kanske åt sidan?

Var på arbetsintervju idag för ett bemanningsföretag inom Hotell och Restaurang, and i got it! :p Weho, har redan två jobb-pass inbokade denna veckan. Torsdag och Fredag, kommer bli nice att få börja jobba lite nu, känns som jag har haft semester i evigheter. :) Ett bra avtal var de också så jag är nöjd :)

Nu måste jag bara fixa SL för annars kommer de bli dyyrt för mig att åka överallt. Dessa två dagar ska jag ju t.ex. jobba ute i Upplands Väsby och de är både t-bana, pendel och buss så de kommer gå lite pengar.

Jag har fått bort alla flyttkartonger också, och ställt ner överflöd i förrådet, och vi har fått bort allt skäp från möbelkartongerna.  Nu ska vi bara städa lite och så kanske baka :)

Får se om jag följer med Anna på studentPUB ikväll eller om jag får besök :)


WoopWoop!


Kommentarer
Postat av: ana banana

WOPP WOPP!

2010-09-15 @ 10:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0