Give me a few hours to remember what being sober feels like.


Åh va mysig och skön min hemmakväll va igår! Ensam hemma, bra serier och filmer och de bästa sötsaks-snacks-glass grejerna man kunde ha! :p plus två glas rödvin också då. Maha

När Penis-anna kom hem inatt rev hon typ HELA sitt rum, ni kan ju kolla själv här på hennes blogg, bilderna från hur de såg ut imorse när hon vaknade : http://barombompsh.blogg.se/ HAHAHA Sanslöst ;P mohahahhah Hon var apradar!

Idag tog jag en välförtjänt sovmorgon, de kändes great. Precis som kellogs frostis. Har också byggt ihop våran nya fotölj, den är bra goer att sitta i. Sitter just nu i den och kollar på en KASS damfotbolls mellan Göteborg och Malmö. Den suger röv, men fotöljen är nice iaf.

Inatt när Anna försökte hitta hem så gick hon ju vilse också så ja fick guida henne över telefon. Hon sa namnen på gatorna hon va på och jag sa vilket håll hon skulle gå ut, de va kul när jag sa fortsätt rakt fram och hon blev arg och börja skrika : "DE GÅR INTE!!! JAG KAN BARA GÅ ÅT HÖGER ELLER VÄNSTER!" ja ja okey lugna dig gå åt höger då, *tystnad i ca 2 min*  nu kan jag gå rakt fram! HAHA sopa! Sen när jag sa att hon snart skulle se rondellen vid, då blev hon hyper och skrek: " JAG HITTAR NU SES SEN HEJ DÅ!" Det tar ungefär 10 minuter att gå den sträckan hem till oss, efter 25 minuter börja jag bli orolig, men efter ytterligare 5 minuter ramlade hon in genom dörren. Vilken sopa :P!

Hoppas hon var äckligt bakis imorse, eller ännu bättre att hon var full när hon gick till jobbet och är äckligt bakis när hon kommer hem så jag får se hon lida lite ;p Och på tal om att lida så ringde det precis en annan liten filur som definitivt var äckligt jefla bakis. mihihih skadeglädje är den bästa glädjen. Han ville veta vilken t-bana han skulle ta hit ut. Så skratta jag åt att han lät så dålig, då blev han typ sur "det är inte ens roligt!" Mihihi joo jag tycker det är askul ;p

Får tvinga i dem båda en återställare när dom kommer hem så dom lever upp lite ;p


Nej nu ska jag kolla om de finns nått annat värdelöst att se på. Kanske göra mig lite föa. Ja! De ska jag göra. Föa.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0