It's like God was speaking to me through a penis.

Tur att jag och penis-anna är så öppna med varandra. Och inte så jefla pryda av oss.

En normal måndagsnatt för oss kan tillexempel bestå av att gå igenom diverse förråd av diverse olika innehavande saker som finns i våra påsar och kartonger och andra små gömställen.


VARNING! Barn och släkt, detta är inget för er.






Jag hittade henne sittandes i duschen, hon hade en diskussion med delfinerna på duschdraperi.


I en bra historia är det alltid du som gör något fel, du vet? Det är därför trevliga människor är så jävla tråkiga. Jag menar, de är trevliga, men deras berättelser suger.



Tur att jag kan leka söt iaf.





Nej sova nu peeps. Trött efter för mycket : Would U maybe like some more red wine/ white wine/ beer/ sparkling water/ still water/ Orange jucie, sir/miss/mrs ??? bah


Snask snask snask



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0