Kommer bli en bättre snart, se det som en blåare himmel påväg.

Har varit sjukt dålig på att skriva hela sommaren, så mycket som händer och så lite tid. Denna vecka är de packa flyttkartonger och skicka runt massa papper och ringa massa samtal som står på toplistan, sedan att försöka hinna träffa folk. På lördag går nämligen mitt flyttlass ner till Stockholm för där väntar min sambo och karla-karl Penis-Ana som jag numera kallar henne inför denna speciela sammanslagning :d Mohohaha

New York var underbart, alla bilder finns på facebook och jag lägger väl antagligen upp några här också.

Nu ska jag kila ner till snäckan och spela Prince of Persia, awesome!! :D




Btw, You'r pretty special ;) puss




Kommentarer
Postat av: ana banana

hahapenis anna. jag är mobbad ändå

2010-09-13 @ 07:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0