Skryt då jävla hora.

Sitter och väntar på Idol, så kommer Anna ut ur rummet. "Min cöla är slut, varför tog jag den nu för??" (hon hade inte ens riktig cöla, utan pepsi, vilket smakar röv) Då tar jag nöjt upp min riktiga burk-cöla, tar en stooor klunk och bara njuter "aaaaahhh"  Annas kommentar till det? "Men skryt då jävla hora!" Så sätter hon sig surt på golvet. "Nu fiser jag!"

Hon är bra knäpp min sambo, men hon är allt mitt lilla kex ändå ^^


Igår var det en helkväll på stan, middag som va supergod, och sedan bio. I rymden finns inga känslor, lätt bästa och roligaste filmen jag sett på länge. Helt grym för att vara en svensk film.


Nu sitter anna och turrjuckar på golvet. Tror kvennan behöver sig ett pök snart annars går hon i taket. Frivilliga?
Bara för att göra det ännu mer trovärdigt så kläckte hon precis ur sig "i need a penis in me, snart humpar jag dig, jag springer in mitt i natten och sätter på dig hårt, skiter i om * ligger brevid, han kan få ser på om han vill"


Så springer hon ut i hallen och fiser direkt efter. GALEN KVINNA. Se detta som en varning, ifall ni tänkte besöka Dalgränd i The Valley nått framöver.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0