So I'm probably the first guy in history to tap out of a blowjob

hahaha xD


Jag säger bara fy för tiden jag klev upp igår, 04.00(!!!). Var ute i Väsby runt halv 7. Jobbet gick kanon och de var riktigt roligt. När jag skulle sluta runt 17 så fråga dom om jag kunde jobba kvällspasset också. Sure thing. Fick två biobiljetter och ett 15h arbetspass. Katchiiing. Fast jag var HELT DÖD när jag kom hem, och nu har jag ont i hela kroppen. Anna den jefla fesken lurar med mig på ikea, de betyder att jag måste gå massa idag, dooh -.-'  Jag kommer rulla ur sängen imorrn, crap-a-liciouse. BAH

Nej nu ska jag åla mig in i duschen och sedan dregla på Annas mage. Den luktar säkert smultrontårta. Mihihih



Ja juste! Har en till arbetsintervju på Onsdag nästa vecka. Niice!! :D

Kommentarer
Postat av: ana banana

DU SKA BARA VETA VAD DEN LUKTAR!!!!! KONKELBÄR

2010-09-17 @ 12:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0