Why do you keep getting laid in MY dreams?

Anna och jag kidnappade Slarver och hans bil och drog till Barkaby på Ikea och införskaffade oss en Poäng-Fotölj. Nice.  Så sprang vi som dårar till Bolaget vid Globen, eftersom Penis-Anna hade bråttom till en grej med tjejerna i hennes klass. Crazy white girl! Införskaffade pirre på vägen hem och tröck i oss den som om vi inte fått föa på flera månader. Nu ligger jag i sängen och har ett Scrubs-maraton, hela säsong 9, galet. Rödvin, Ben&Jerry's, popcorn och karra. I love Friday's.

Btw, kanske inte är så intressant för en del av er men igår när jag jobba, så jobbade jag med Petronellas dubbelgångar :p Haha de va sjukt roligt :P Dom är galet lika på beteendet och lika stimmiga båda två :p Men störtsköna! Så inget negativt :)! Men de är alltid kul att hitta folks dubbelgångar ^^ Tråkig info kanske :p



När ska mina vänner komma och hälsa på mig :o ?? Miss you guys!



Nej nu ska jag nog nästan knyta mig, funderar på en löprunda imorgon. Tjiing

Kommentarer
Postat av: Camii my love!

Love! jag saknar dig och börjar fundera på om ja inte måste offra mig.. Call me! du får fan lista ut vem de är på egen hand ;)

2010-09-19 @ 22:28:04
Postat av: J

går inte EN enda dag utan att jag försöker planera hur och när jag ska få åka å häls på dig! saknar dig.. mycke som händer just nu.. :/

puss och kram

2010-10-03 @ 22:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0