Flowerpower.

När jag höll på att packa idag så hittade jag två blomstercheckar som snart går ut, eller i april går dom ut men de är snart tycker jag. Så jag satt och kolla på interflora och euroflorist för att se efter vad dom hade. Japp, jag en check på varje ställe, de suger, hade jag haft båda på ett ställe så hade det ju varit lite bättre. Men men det är som det är. Kan ju inte säga att jag inte gillar blommor så de kommer nog gå åt ändå.


Den här buketten var så himla söt, och med nejlikor också! I love nejlikor. Det är dom finaste blommarna. Så länge dom inte är oranga :p haha
Fast de känns ju bortkastat att köpa en bukett för checkarna, så jag ska väl kanske kolla på nån krukväxt eller nått. Jag har ju tills april på mig att bestämma mig.


Can't run from the fact tag girls love flowers ^^

----

Ja nu är det bara 5 dagar kvar tills jag flyttar hem till sollefteå :) Med väldigt blandade känslor. De ska bli kul med nytt jobb och träffa vännerna och j. Men jag har verkligen haft det asbra i stockholm också.

Nej nu ska jag och anna kolla på Top Gun, drömma om blommor och fetta oss lite. Ikväll blir det bio med My :)

J<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0