I DID try to find you last night. i asked where you were and you texted me the letter "e" and a picture of the dark.

Ja käre barn. Den här helgen har varit galen men fruktansvärt rolig. Tackar damerna för en väldigt trevlig vinkväll på gräddhyllan på gränsgatan! Tackar efterfest människorna som gjorde bubbelpoolen till en rolig plats att vara på. Tackar min bror för taxin så vi slapp gå i blöta underkläder under våra torra vanliga kläder hem i -24 grader. Men jag tror inte taxichaffören tackar oss för dom blöta sätena. Haha

Sen tackar jag min bror och pöjkarna för en fruktansvärt trevlig dag med pizza och skoteruppvisning med varm choklad och minttu vid brasan nere vid älven. Sen Petra och brudarna för en ruskigt kul kväll i Lappkåtan och senare hos pöjkarna som va med vid skoteruppvisningen, och sedan lappkåtan igen och sist men inte minst, hur kul de var på appelbergs, särskilt när jag hade fruktansvärt kul åt min egen fylla. Haha.

Tackar manne får fyllekäk :)

Idag har jag fixat PS3:ans internet och spelat Two Worlds II och hunnit hälsa på mammi. Vaknade upp med en väldigt gosig amanda också. haha.

Nu ska jag åka ner på rocknrollgränd till Petra och kolla på skräckis. Wish me luck. Jag kommer bli skräckslagen.

Tjiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0