Burning down the house.

Jag lovar, att när jag har tagit mig igenom den här plugg-perioden. Då ska jag bli rolig. Fy fan, jag kokar inombords för att när man väl suttit typish 6-8 h per dag med en jävla kemibok eller en jävla mattebok, och försökt att förstå allt man löser då man bara har 4 veckor på sig att bränna igen två 100poängs-kurse och komma ut med ett G, då börjar allting blanda ihop sig. Till en härlig kletig messy gegga. Alla formler och tabeller och bindingar och allt vad det är, börjar se likadana ut och man tror att man har gjort rätt men ACK så fel man har gjort egentligen för att han blandar ihop ALLT! Usch, nej idag går det inte plugga mer, och efter ligger jag också. Så de skriker om det. gah.


Tror ju definitivt inte att vi kommer hinna med alla fester vi pratade om igår jag och aniisen. Vi skulle ha en inflyttningsfest för George, en "grattis till jobbet"-fest för mig, en utflyttnings-fest för mig och en hejdå-cami fest för mig. Och NEJ! De går inte att slå ihop dom :p Äscj vi får ta alla 4 dom 4a sista dagarna i sthlm istället. Eller så skippar vi nån av dom, fast de går egentligen inte heller. för jag och anna hade inte ens en inflyttningsfest när vi flyttade in. Och jag måste ju säga hej då till alla sötisar som är i vårat gäng. Och vi måste ju fira att jag fått ett grymt jobb. Dagens i-landsproblem.

Och på tal om i-landsproblem så är det jädrigt svårt att hitta en decent snowboard som inte är allt för overpriced. Sprang väl igenom 4 affärer idag och kollade igenom cirkus 20 brädor. Men ack nej. Jag är förälskad i den jag hittade innan jul. Och dom som jag är köpte jag den inte. Lika STUPID som vanligt.
Så jag tröst shoppade lite kläder istället. Värsta fynden på jeanse på Weekday, 100:- paret för cheap monday byxor.  Score!

Nej nu ska jag kasta böckerna åt sidag och gnissla tänder tills jag somnar, imorgon blir det jobb 12-20, kanske rensar min hjärna lite. Måste prata med min chef i vällingby också och säg att jag har fått fast i Sollefteå.

Misses J <3 mindre än 3 veckor kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0