How i met you'r mother.

Har suttit och vikit tvätt och strykt massa skjortor. Plugga Matte C-tenta som jag bara vill skrika på för att den är så sjukt jädra jobbigt. GAH!

Var på läkarbesök idag, antagligen en miniskel som är kass i mitt knä, kan också vara ett korsband, men ska göra magnetröntgen den 31a så då vet vi mer. Hoppas inte på korsbandet iaf, alldeles för mycket kryckor och rehab för min del, kan inte sitta still så länge.

Har även hunnit hjälpa george att flytta in hans saker, men så drog han lika snabbt igen för att lämna bil och släp och dyl. Så sa han runt 9e att han skulle komma hit och sova här när han var klar. Och nu börjar jag nästan bli lite oroligt för att han inte kommit hit än och inte svarade när jag ringde.

Imorgon blir det en lunchis med My, lite storstädning, tentaplugg för Kemin och middag med Mamii på kvällen <3 wiee
(på att mamii kommer och lunchen med My)

Nej om man ska vika de sista lakana och sedan knyta sig kanske? Har ju beställt väckning av mamii kl 08.30 imorgon för att jag ska hinna plugga massor på dagen innan alla mina "att-göra-saker" drar igång.

Fick iaf svar av gogge nu, det var tydligen mat som hade uppehållt honom och att han skulle va här inom en timme. haha varför hade jag inte räknat ut de innan, de är ju självklart att de va matt som uppehöll honom :p

Miss my J<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0