Just watched the video of me leading you with a trail of french fries.

Jaha, så får vi tillökning om en månad dåe. Fan va nice. Lilla George ska flytta in hos mig och Annis. Miii. De kan nog bli ruskigt roligt. Vi håvade in honom med mcdonaldsmat och massa grymma filmer. Kan behövas en karl i detta hushåll, eller vänta nu, jag ljuger nog förresten. De blir nog en tjej. Han var ju lite feminim vad jag har hört. Haha Nej då, han ska få leka så händig här. Så länge ps3 följer med och han fixar alla våra tekniska problem ;p Förlåt gogge jag vet att du läser detta men jag måste ju få mobba dig lite innan du flyttar in, för då kan du ju skada mig, så jag passar på innan :p


Tenta 1 är klar, tenta två ska vara inne imorgon. Min mobil har dött så drar till Solna och lånar en av farbror christer.
Min dator har seriösa laddarproblem, måste nog kolla upp det på garantin.

Jag hoppas min CSN utbetalning kommer imorgon så jag klarar mig till lön nästa vecka

OCH min mamii kommer på torsda :D





Saknar min babe också. <3 J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0