Score, mihihi!

Plugga som en nörd.

Blev bjuden på en supergod lunchis hos My. Tackar!

Sen blev det hem och plugga ännu mer. Doh -.-'

När mamii kom så gick vi på Barbeque Steakhouse på Kungsgatan och åt värstinggoda middagen och drack lite öl/vin, supermysigt <3

Har nu varit hemma sen 11 och pluggat ännu mer, är trött och ska upp och jobba imorgon så nu borde jag sova. Särskilt när jag har fått tillbaka svaret på min två första tentor!
Matte C tenta 1 fick jag G på med god chans till VG
Kemi B tenta 1 fick jag VG- på, och chanser till högre om jag kan redovisa mina uträckningar i den muntliga eximinationen ^^ så jag är nöjd och nu kan jag sova.

Eller vi får se, george springer runt här som en rastlös höna och plockar och har sig. haha


Miss u J.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0