Snabba vändningar, intressant?

Fick ett samtal imorse. Blev erbjuden en fast anställning som lageransvarig på Apo i Solle. Från Feb. till Augusti. Perfekt eftersom skolan börjar då. Har pratat med Aniis och Mamii och fler om hur jag ska göra. Får lite ångest för jag vill ju inte flytta från sthlm än egentligen. Och min Aniis. Jag blir ledsen när jag tänker på att jag måste lämna min Aniis. Men det är en helt galen bra möjligthet att utvecklas på, och jag vet ingen apoteksassisent som fått ett sådant jobb utan minst tekniker-utbildning förut. Så jag kommer ta det. Vilket betyder att för några månader så flyttar jag hem till Sollefteå igen. Så, än en gång går flyttlasset. Känns lite tråkigt, men väldigt kul också samtidigt.

Har storstädat läggan idag så den är fin när Aniis kommer hem sen. Då ska vi fira lite. <3 Men nu först blir det massa plugg. Tenta på onsdag och torsdag.

Kommentarer
Postat av: Miwi

Men satans vad du flyttar. Jahapp, då blir det väl att åka till Norrland i sommar igen då!

Saknar dig!

2011-01-24 @ 18:44:22
URL: http://miwilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0