The awesome in Awesomeness! <3

Wepp nu får de baske mig bli skärpning på blogg fronten. På tok för döligt uppdaterat senaste.

Jobbar som en galen ko, men de gör jag ju iof alltid, fast lägg till plugg också 200 poäng på 4 veckor, en 75% tjänst och alla vardagliga saker så som, städa laga mat tvätta träffa vänner och sova! Fast sova, det är en världslig sak, tala om det för din mamma du. En världslig sak. Kan ju säga att mina påsar under ögonen är i storlek XXL just nu och så blåa att man tror att jag har blåyga.
Men vad gör de om 100 år?


Pluggar Kemi B och Matte C nu då, så jag kan söka in till Apotekare till hösten. Fast efter denna period så blir det Biologi B och Matte D innan sommaren också. G-R-R-E-E-J-T! Not så pepp på matten dock.

Har försökt börja träna också, med min återfunna vän George som jag tvingar att umgås med mig. Roligt som attans är det, han är min PT. Lyx va? Fast han blir rysligt elak om jag fuskar. Doh -.-' Blir 3e passet på en vecka imorgon efter min Kemi-tenta.



Visste ni att jag Put the awesome in Awesomeness??!!

Kommentarer
Postat av: Thias

Alltid gjort, och kommer alltid göra!! <3

2011-01-15 @ 02:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0