Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it.

Va skönt det är nu när solen är framme varje dag och snön smälter, nu kanske jag inte behöver tvinga fram våren längre? Kände iaf av pollen första gången i söndags, buhuuu! Fattar inte varför man blir straffad med en sådan allergi?

Skulle bygga upp nya kampanjen idag på jobbet, vad som brukar ta 2 timmar max!! Tog idag heeela dan! Från 8.00-16.30 när jag gick hem, och då jobbade jag ändå över för att ha tid att bli klar. Fick springa och göra massa andra grejer och hjälpa alla och datorerna var supersega idag och de var massa strul med nya systemet. Lite bittert.

Så jag gick upp till Stil och unnad mig själv ett par assnygga hängelsshorts, het het het!! Wepp nu orkar jag inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0