Fixar min egen sommar.

Jag och en viss someone, funderade på om vi skulle fara utomlands i slutet av april/början på maj, men eftersom vi har stora problem med att bestämma vart och om vi en ska åka, haha, och våren som så saktiligen började komma förra veckan, bestämde sig för att gå och gömma sig lika fort nu när de kom snö igen, så håller jag på att fixa min egen sommar. Jobbar på brännan, sakta men intensivt, börjar bli väldigt fagert brun om bena och fräknarna börjar ploppa fram, ursött tycker vissa, lite mindre vackert på mig själv tycker jag. Ska nog dricka rosé ikväll också bara för att låtsats som att det är sommar. Japp de kör jag på. Eller en feter stek och en newcastle ? hm tål att tänkas på, men sommar ska jag allt få det att kännas som. Gick ju i skinnjacka och converse till jobbet idag i -8 grader så whatta hell ;p



Slänger med två änna fina beter här också som ni kan lyssna på och tagga lite eller vad ni nu vill. Göttans musik iaf
Gyptian – Hold You [Hold Yuh]
Isak Strand – Pick Me Up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0