När katten är borta.. Då kan man bestämma själv.

Fick klagomål nerifrån stockholm att jag är för dålig på att uppdatera bloggen tydligen. Who is he to speak säger jag då?! 2 inlägg i månaden max. Men jaja.

Schaa Schaa bloggen! Idag har jag jobbat HELA dagen, guud så jobbigt det va! Jag bröt nästan en nagel! :O....

Nej seriöst.

Jobbet på Apo är sjukt roligt! Men jag jobbar som en idiot, vilket iof inte är ovanligt för mig som är arbetsnarkoman. Nytt datasystem idag också, jättebra tycker jag som jobbade i det nere i Stockholm, förrvirrande tycker tanterna på jobbet. Haha.  Lyckades även vinna första vinlotteriet förra helgen också, haha jag vinner jämt! Har lätt bästa numret.

På lördag är det dop för en god väns bebis, så idag sprang jag runt och letade doppresenter, shiet har vi verkligen blivit så gamla att vi ska köpa sånt nu? Ja tydligen, åldersnojjan sitter ju fast på mig iaf.  Fast jag har absolut inte någon bebisnojjan. Andras bebisar, går att sniffa på och gosa med, men NEJ tack till en egen. Där. Nu vet ni det.


Nej nu ska jag frossa lite korvgryta och en salamimacka.

Där George Sayegh är du nöjd?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0