Vik hädan, här kommer vackra flickor.

Födelsedagsfirandet slog alla rekord i lördags, tack alla inblandade! Jag hade en helt fantastisk kväll:)

I måndags blev jag bjuden på 3 rätters hemma hos Petra, käre barn vilken kockgudinna kvinnan är! Åt så jag storkna. Så hade jag ju smörgåstårta och bjöd Johan och Anton på, bästa dom ätit sa dom :D haha

Imorgon är jag ledig :) Då är det modevisning uppe på Café Myregården i citygallerian, Stil visar massa vårnyheter och jag ska va konferencier :) Det blir nog superkul :)!


Min bok The Wise Mans Fear har kommit också, så jag är HEELT uppslukad. Vilket har gjort att jag glömt ringa komvux, ops. Damn.


Fick en superfin födelsedagspresent av Anton idag, Tack så mycker, underbar tanke, synd bara att jag redan har två exakt likadana vinkaraffer som jag fick i studentpresent, samma märke och samma storlek och form ;p men gullig tanke! Nu kan jag servera 3 vinkaraffer samtidigt :D haha

Nej nu ska jag läsa lite till, sen fara och sola :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0