Winners never quit, and i'm a fantastic winner!

I mitt nästa liv ska jag bli bläckfisk, så jag har fler armar att utföra alla mina åtaganden med. Har väl försummat pluggandet i 1 vecka nu, är helt slut när jag kommer hem från jobbet och somnar oftast dirr! Har glömt ring komvux i 2 veckor nu, för att när jag slutar är det försent och jag som förtränger det på lunchen.

Men jag har iaf lyckats fått tag i en kille som hämtar allt mitt crap in the Valley i Stockholm imorgon och plockar med sig det till sunsvall på fredag eller lördag. Hur bra som helst! Bara att nu måste jag fixa släp och bil tills dess så jag kan hämta allt crap i Sundsvall. Någon frivillig själ om anmäler sig att låna ut detta redan nu ?

George min pärla, riddare på vita hingsten, räddaren i nöden, jaa helt enkelt veckans HJÄLTE, har under 3 dagar kämpat med att packa allt mitt crap som inte var packat. Massa kärlek till dig! Så nu är det iaf 1 sak mindre och en sak mer ur världen. Tjiihoo.

Känner en liten bitter smak på tungan för att jag vet att jag inte kommer komma tillbaka till Dalgränd i boende syfte, men jag hoppas att jag får komma och gosa med Äniis när jag vill endå ;) 'Blinkar lite flörtigt med ögonen'

På fredag är det Popklubb, jag och julia är laddade, conversen är finpolerade och bästa danskläderna valda. Wiiieeee! Hampus jag räknar med att ni röjjer!


Nej nu kom Johan hit med min bok, så nu ska jag läsa tills jag dåsar av, imorgon är en ny arbetsdag. Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0